Search
Close this search box.

Uslovi kupovine

Kompanije Lavish zadržava pravo na izmjenu ovih uslova korištenja. Sve promjene primijenit će se na korištenje lavish.ba stranice.

Izjava o privatnosti

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. 

Način plaćanja

Plaćanje svih naručenih proizvoda se vrši pouzećem.
Ovako naručene proizvode šaljemo odmah, a naručeno će vam naplatiti dostavljač prilikom uručenja pošiljke. Molimo Vas da u trenutku dostave imate pripremljen tačan iznos otkupnine, jer vam dostavljač neće moći uvijek vratiti iznos kusura.

Reklamacije

Zbog prirode samog proizvoda reklamacije na fizička oštećena proizvoda se priznaju 1 dan od dana preuzimanja Vaše narudžbe.

Da bi ste uputili reklamaciju molimo Vas da Vaše podatke i informacije o narudžbi dostavite na mail info@lavish.ba te da navedete što više detalja o razlogu reklamacije.

Proces zamjene proizvoda je sljedeći:

– Kupac šalje proizvod koji je oštećen na našu adresu.
– Nakon što preuzmemo proizvod te nakon što provjerimo da se radi o oštećenju kako ste i naveli u mailu po istom kuriru Vama šaljemo nove tj. isti model naočala. U slučaju da taj model više nije dostupan možete izabrati drugi model iste ili veće cijene uz doplatu razlike u cijeni. Povrat novca nije moguć.

Zamjena

Zamjena proizvoda se može izvršiti u roku od 3 dana od dana preuzimanja Vaše narudžbe. 
Zamjena se može izvršiti za drugi model iste ili veće cijene.

Proces zamjene proizvoda je sljedeći:
– Kupac šalje proizvod koji želi zamjeniti na našu adresu. 
– Kupac plaća poštarinu u iznosu od 9KM.
– Nakon što preuzmemo proizvod te nakon što provjerimo da je isti bez oštećenja i tragova korištenja po istom kuriru Vam šaljemo novi proizvod koji ste izabrali.